Sprzedaż

szkolenie Sprzedaż

Szkolenie sprzedaż online. Skuteczne techniki sprzedaży

Sprzedaż to transakcja, w której towar lub usługa jest wymieniana na pieniądze. Odnosi się również do procesu przekonywania osoby lub organizacji do zakupu czegoś.

Co sprzedajesz?

W swej istocie sprzedaż to przekazanie czegoś wartościowego w zamian za pieniądze lub inny wartościowy przedmiot. Ale dotarcie do punktu, w którym ktoś jest gotów rozstać się ze swoimi pieniędzmi, aby uzyskać przedmiot lub usługę, często wymaga perswazji.

Nie wszystkie transakcje sprzedaży są sobie równe. Istnieje ogromna różnica między zakupem gazu do samochodu a zakupem samochodu. W pierwszym przypadku kupowania gazu, robisz to ponieważ zbiornik jest pusty, nie ma tu żadnej perswazji.

Z drugiej strony kupno samochodu często nie jest nieuchronną potrzebą. Wiąże się to z większą inwestycją i zazwyczaj wymaga pomocy sprzedawcy.

Jak działa to szkolenie sprzedażowe online

Jeśli sprzedajesz produkt lub usługę, musisz skoncentrować swoje wysiłki sprzedażowe na komunikowaniu korzyści kupującemu. Ludzie kupują rozwiązania lub przedmioty, które ich zdaniem poprawią lub uszczęśliwią ich życie lub zaspokoją konkretną potrzebę.
Na przykład, jeśli sprzedajesz ubezpieczenie na opiekę , potencjalny nabywca powinien rozumieć wysokie koszty opieki i korzyści płynące z braku konieczności opłacenia tych kosztów. Kupujący musi zrozumieć, w jaki sposób produkt lub usługa zaspokoi potrzebę lub poprawi ich życie.
Innym przykładem jest hula-hoop. Czy ktoś kiedykolwiek potrzebował hula-hoop? Nie. Ale są zabawne i mogą być formą ćwiczeń. Promowanie hula-hoop jako formy zabawy fitness jest przykładem sprzedawania korzyści.

Oprócz procesu dostajesz szkolenie techniki sprzedaży które są wykorzystywane przez liderów rynku

Sprzedaż ma kluczowe znaczenie dla sukcesu w biznesie, ale często jest zadaniem, którego wielu się boi. Na szczęście sprzedaży można się nauczyć i można to zrobić bez bycia szelmowskim i nieprzyjemnym. Oto kilka cech i umiejętności potrzebnych, aby odnieść sukces jako sprzedawca:
Możliwość budowania długoterminowych relacji z klientami: Większość dobrych sprzedawców myśli długofalowo o tym, w jaki sposób mogą wykorzystać obecną sprzedaż do większej liczby transakcji w przyszłości od tego samego klienta lub z poleceniami.
Umiejętność słuchania klienta: zbyt wielu sprzedawców spędza czas na próbach nakłonienia potencjalnego klienta do zakupu, nie dowiadując się, czego faktycznie chce. Klienci kupują rozwiązania lub rzeczy, które sprawiają, że czują się dobrze. Nie możesz tego zrobić, jeśli nie wiesz, czego klient potrzebuje lub chce.
Wytrwałość: Dobry sprzedawca wie, że dokonanie sprzedaży może wymagać kilku prób i nigdy nie rezygnuje z potencjalnego klienta. Zamiast tego mają system monitorowania, aby pozostać w kontakcie z potencjalnymi klientami. Gdzieś dalej, e-mail lub przypomnienie o rozmowie telefonicznej może zakończyć transakcję.
Motywacja własna: odnoszący sukcesy sprzedawcy mają wysoki poziom inicjatywy. Nieustannie szukają nowych możliwości i postrzegają niepowodzenia jako doświadczenia edukacyjne. Uważają się za odpowiedzialne za swoje wyniki i nie obwiniają innych ani obecnych warunków ekonomicznych za brak sukcesu.
Autopromocja: Może to obejmować rozdawanie wizytówek i innych materiałów promocyjnych, tworzenie i korzystanie z listy e-mailowej, tworzenie strony internetowej i korzystanie z wpisów w mediach społecznościowych.
Inwestowanie w społeczność: Oddawanie się społeczności, w której pracujesz, poprzez darowizny na cele charytatywne, sponsorowanie grup społecznych i angażowanie się w działania wolontariackie jest nie tylko dobre dla duszy, ale także jest dobre dla biznesu. Inwestowanie w miejscu pracy zwiększa prawdopodobieństwo, że klienci zwrócą przysługę, gdy będą potrzebować Twoich produktów lub usług.

Dobry proces sprzedaży może zmienić zasady gry

Istnieją różne taktyki i systemy sprzedaży, z których niektóre są skuteczne, a innych należy unikać. Oto niektóre z najczęstszych podejść:
Sprzedaż pod presją: Specjalistom ds. sprzedaży często mówi się, że kupujący to kłamcy i że aby uzyskać sprzedaż, muszą mocno naciskać i nie przyjmować „nie” jako odpowiedzi. Większość kupujących nie chce jednak być pod presją. Sprzedaż pod wysokim ciśnieniem zwykle kończy się niepowodzeniem lub prowadzi do kupującego, który żałuje zakupu.
Sprzedaż transakcyjna: to podejście koncentruje się na dokonywaniu szybkiej sprzedaży; nie próbuje się nawiązać długoterminowej relacji z klientem. Chociaż sprzedaż transakcyjna jest zwykle lekceważona, ma ona swoje miejsce. Patrząc na to z punktu widzenia klienta, czasami zwykła transakcja to wszystko, czego klient chce lub potrzebuje. Na przykład zakup gazu do samochodu lub nowego stroju.
Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż relacyjna): To podejście polega na rozwijaniu stałej relacji z klientem. Celem sprzedawcy jest poznanie potrzeb i pragnień klienta, aby mógł jak najlepiej dawać klientowi to, czego chce.
Sprzedaż grupowa: ten styl przenosi sprzedaż relacyjną o krok dalej, ponieważ podejście sprzedażowe obejmuje rozwijanie partnerstwa między kupującym a sprzedającym. Wiąże się to z dużym zaufaniem kupującego, że sprzedający ma na uwadze przede wszystkim jego potrzeby.
Podejście, które powinieneś zastosować, zależy od Twojej osobowości, branży i klienta. Jako sprzedawca będziesz bardziej komfortowy.
Nasze szkolenie ze sprzedaży nauczy Ciebie znacznie więcej, m.in.:

  • jak badać potrzeby klienta
  • perfekcyjna obsługa klienta
  • co powinien robić handlowiec
  • perfekcyjny follow up
  • doradztwo sprzedażowe a telemarketing
  • strategie b2b i b2c
  • i wiele innych!

Zapisz się już teraz na to szkolenie online ze sprzedaży produktów i usług i zrealizuj swój cel biznesowy. Poznaj przetestowany program szkoleniowy.

Zagadnienia:

  • szkolenie sprzedaż
  • BONUS szkolenie sprzedażowe pdf
  • szkolenie z technik sprzedaży
  • BONUS skrypt sprzedażowy
  • szkolenie ze sprzedaży

Zamówienie

Kategorie:

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką wynosiła: 2999.00 PLN

997.00

PLN

2999.00

PLN

Zamów

[variable_1] użytkownik kupił kurs [variable_3] w ciągu ostatnich 60 minut.